نحوه فارسی کردن Mi band 24 شیائومی

می توان گفت که سری مچ بندهایMi Band شیائومی یکی از پرفروش‌ترین مچ بند هوشمند یا شاید هم گجت پوشیدنی بسیار خوب در ایران هست. این مچ بندها اکثر کارهای یک ساعت هوشمند را انجام می‌دهند، باتری خیلی خوبی دارند و از همه مهم‌تر، قیمت ارزان تری نسبت به دیگر ساعت های گران قیمت هم دارند. جدیدترین مدل از این سری Mi Band 4، در همین چند ماهی که وارد بازار ایران شده، فروش زیادی داشته است؛ ولی حتی مدل چهارم این مچ بند هم که نمایشگر رنگی دارد، همچنان بزرگ ‌ترین ایراد سری Mi Band را یک می‌کشد: پشتیبانی نکردن از زبان فارسی. مهم نیست که مدل گلوبال یا چینی آن را بخرید؛ در هر صورت، اگر پیغامی به زبان فارسی برایتان دریافت کنید، مچ بند Mi Band 4 آن را نشان نخواهد داد. اما مثل هر مشکل دیگری، برای این مورد هم راه ‌حلی در اینترنت پیدا می‌شود. در این مقاله قصد داریم در این باره گفتمان داشته باشیم.

مچ بند های هوشمند شیائومی

روش اول آسان ترین روش می باشد(تست شده)

 - نصب فریمور بین‌المللی

قبل از هر چیز برای فارسی سازی Mi Band 4 باید فریمور بین‌المللی را روی مچ بند Mi Band 4 نصب کنید. اصلا مهم نیست که مچ بند شما، مدل گلوبال است یا مدل چین؛ این مرحله را باید انجام دهید. اپلیکیشن Mi Fit را از روی گوشی خود پاک کنید و نسخه بین‌المللی این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. پس از اجرا کردن ، فریمور بین‌المللی به ‌صورت خودکار روی مچ بندتان نصب می‌شود. این فریمور از زبان‌های چینی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند که این زبان‌ها، پیش‌نیازی برای مراحل بعدی می باشد.

* توجه کنید برای نصب این نسخه، به یک گوشی اندرویدی با اندروید ۷ یا جدیدتر نیاز دارید *

- حال اپلیکیشن Notify & Fitness را نصب کنید(از طریق فروشگاه گوگل پلی استور نصب کنید)

اپلیکیشن را باز کنید و از منوی Tools، گزینه Mi Band Language را روی زبان فرانسوی یا روسی قرار دهید.

فارسی سازی مچ بند شیائومی

* توجه: اگر این کار را انجام ندهید، حروف فارسی بعدا به ‌صورت جدا از هم نمایش داده می‌شوند *

وارد منوی Setting شوید سپس گزینه Advanced را انتخاب کرده و تیک Right-to-left text را حتما بزنید.

نحوه فارسی سازی ساعت های هوشمند شیاومی

وارد اپلیکیشن Mi Fit شوید و گزینه‌های Incoming Call و App Alert را غیرفعال کنید

آموزش قدم به قدم فارسی سازی مچ بند mi band 24

گزینه Show Notification Text را برای اپلیکیشن‌های موردنظرتان فعال کنید.

در نظر داشته باشید که پس از فعال کردن این گزینه، پیغام‌های تبلیغاتی زیادی در اپلیکیشن Notify & Fitness ظاهر می‌شوند. اگر می‌خواهید از شر این تبلیغات خلاص شوید، باید نسخه اصلی و کامل این اپلیکیشن را بخرید.

فارسی کردن مچ بند شیاومی

 

و تمام به همین سادگی دوستان:)

روش دومی هم هست ولی خیلی پیچیده تر هست شما از همین روش اولی که گفتم استفاده کنید اگر جواب نداد پیام و یا کامنت بدید آموزش روش جدید ترینش رو براتون پست میکنم موفق و سربلند باشید.

 

 

عنوان: راهنمای گام به ‌گام فارسی سازی Mi band 24 شیائومی

منبع: مشاوره کامپیوتر و موبایل ام سی

 

راهنمای گام به ‌گام فارسی سازی Mi band 24 شیائومی