13 جولای 2019 ( شنبه )ماه در نشان کماندار به مسیر خود ادامه میدهد و باور کنید این انرژی خیلی کمک کننده هست تا به ذهن خود سبکی و آرامش هدیه کنید ، چون نزدیکی مارس و مرکوری در روزهای گذشته احتمالا اتفاقاتی ایجاد کرده که یا در حال مغزخوری شخصی از خودخوری درونی هستید یا این احساس مغزخوری را از دیگران تجربه کردید. چون تحت تاثیر مارس ارتباطات جنگی و تهاجمی و بدون فکر شده بود و حالا خوشبختانه مرکوری از مارس در حال فاصله گرفتن است و با پیشروی ماه در کماندار از فشار ارتباطی دیگران می‌تواند کاسته شود. سعی کنید تصویر بزرگتر را درباره اتفاقات روزهای گذشته ببینید و مسیرهای جدید و متفاوت برای حل مشکلات مشخص شده در روزهای قبل تجربه کنید. مثل ماجراجویی که در مسیر سفر راههای مختلف برای رسیدن به یک مقصد را تجربه می کند.

اگر چه ممکن است گفتگوهای درونی سبک شود اما گیردادن های بیرونی و درونی و چسبیدن به یک موضوع می تواند باعث ایجاد اضطراب و استرس شود. فشار پلوتو زیاد است و ما انرژی عقرب را همچنان دریافت می کنیم. عقرب انرژی فشار احساسی برای تغییر است. احساس خرچنگ سطحی است و زود برآشفته و گریان میشود و سر و صدا راه می اندازد اما احساس عقرب عمیق و دارای قدرت درک درونی عمیق است. پلوتو فشار عمیق برای ایجاد درک احساسی است که ما جهت تغییر به آن نیاز داریم و همانطور که قبلاً گفتم بسیاری از ما در حال ورود به مرحله تحولات بنیادین و ریشه ای هستیم. چون احساس ، استراتژی و برنامه های فعلی جهت رسیدن به اهداف دراز مدت پتانسیل کافی ندارند. بخصوص خرچنگ ها در زیر فشار پلوتو و سترن آمده اند درس بگیرند تا برای رسیدن به موفقیت یا احساس رضایت موقت عکس العمل نشان ندهند و تصمیم نگیرند. انرژی پلوتو در حال فشار روی خورشید در خرچنگ است و ما خورشید ایگوی ماست که زیر این فشار برای الماس شدن شروع به جیغ و داد می کند. این فشارها روی نشان های کاردینال ( ماه تولد ، رایزینگ و ماه ) بیش از دیگران است. پس به کاردینال های اطرافمان بخصوص خرچنگ ها بیش از دیگران توجه کنیم و توقع رفتار و واکنش منطقی نداشته باشیم اگرچه اوج موفقیت آنها برای رهایی از فشار این است که بلوغ احساسی داشته باشند. همه ما زمان این رسیده که بیل و کلنگ بدست گیریم و مثل کارگران ساختمانی مشغول ساخت و ساز شویم. این ساخت و سازها اساسی و برای بنای فونداسیون یک بنای بلند است نه یک کلبه چوبی. بنابراین به استحکام برخوردها و روش های ساخت و‌ساز تان دقت کنید. 

پلوتو روبروی خورشید می گوید تکلیف تان را روشن کنید یا سیاه یا سفید. خط وسط نداریم. این انرژی ما را به تصمیم گیری وادار می کند و اینکه فکر کنیم مرکوری برگشتی است و تصمیم نگیریم یک تصور خام است چون انرژی ها در وضعیت شکستن و ساختن هستند و دقیقا ما را وادار به تصمیم گیری می کنند . اما باید جا بگذاریم تا جزییات تصمیم مان را تا ماه نوی اول آگوست بررسی کنیم.

انرژی سنگین پلوتو همچنان تا ماه گرفتگی شانزده جولای ادامه دارد و ما در حال پیش ساخت های پلوتویی هستیم. پلوتو تخریب می کند برای بازسازی . پس زمان تخریب یکسری مسیرها و روش های کهنه و تاریخ مصرف گذشته رسیده. این صرفا به معنی پاک کردن صورت مسأله نیست ، بلکه به معنی پایان یک خط مشی کهنه است برای ورود به مرحله بعدی از مسیر بسوی قله. در مسیر قله بخاطر وضعیت جونو هر کس در حدی که توان تحمل تعهد دارد باقی می ماند و بعضی که توان تعهد بیش از این ندارند از همراهی شما باز می مانند.

#هوروسکوپ_روز #راشل_آسترولوژر

 

 

عنوان: ماه در نشان کماندار

منبع: مشاوره و حل مشکلات کامپیوتری و موبایلی ام سی