کارت ویزیت جذاب بیزینسی طرح 105(business card)

با یک کارت ویزیت شیک کسب و کار خود را به راحتی افزایش دهید.

طرح زیبا کارت ویزیت بیزینسی یک کارت ویزیت با طراحی تلفیقی لاکچری و مدرن است و به خوبی می تواند پیام تبلیغاتی و یا اطلاعات شما را در اختیار مشتری قرار دهد. این کارت ویزیت بصورت لایه باز در اختیار شما قرا میگرد (فایل PSD) و شما میتوانید ویرایش خود را به راحتی انجام بدید.

 

در ابتدا از خود سوال کنیم کاربرد طراحی کارت ویزیت و داشتن کارت ویزیت چیست؟

اولین طراحی کارت ویزیت‌ها ، کارت ویزیت‌های شناخته شده توسط چینی‌ها به کارگرفته شده و کارت ویزیتی که ما در حال حاضر طراحی و چاپ می‌کنیم و همچنین با آن کار می‌کنیم در اروپا کاربردی شده، اما امروزه کاربرد طراحی کارت ویزیت و داشتن کارت ویزیت اطلاع رسانی جهت استفاده مشتریان می‌باشد نه یک تیزر تبلیغاتی جهت معرفی محصول و یا خدمات شما.

در طراحی کارت ویزیت باید توجه داشته باشید که کارت ویزیت در بیشتر مواقع توسط خود شما به دست بازار هدف و مخاطبین شما می‌رسد و اطلاعات لازم برای درج بر روی کارت ویزیت نام و نام خانوادگی شما آدرس و درگاه‌های مختلف الکترونیکی و مجازی، شماره‌های تماس و فکس و در بعضی از اوقات محصول و خدماتی که صاحب کارت آن‌ها را ارائه می‌دهد می‌باشد. اطلاعاتی که بر روی کارت‌های ویزیت طراحی شده و چاپ شده انتشار می‌یابد، باید در همین حدود خلاصه گردد، در غیر این صورت تبدیل به یک بروشور خواهد شد، لذا طراحی کارت ویزیت محلی برای درج مهمترین اطلاعات تجاری شما است و اولین گامی که شما باید جهت طراحی یک کارت ویزیت بردارید به تحریر در آوردن این اطلاعات کلیدی می‌باشد.

کارت ویزیت جذاب بیزینسی

کارت ویزیت جذاب بیزینسی-با یک کارت ویزیت شیک کسب و کار خود را به راحتی افزایش دهید.

بیزینس کارت (کارت ویزیت) چیست؟

بیزینس کارت(کارت ویزیت) در دسته روش سنتی برای ارائه اطلاعات تماس به دیگر افراد و مشتریان در کسب و کار است. با اینکه در عصر  دیجیتال هستیم اما باز هم رد و بدل بیزینس کارت (کارت ویزیت) نیز رشد می کند.

 

حالا که اهمیت داشتن بیزینس کارت (کارت ویزیت) به خوبی برایتان روشن شد بهتر است بگوییم که بیزینس کارت فقط یک کارت مقوایی ساده کوچک با اطلاعاتی مثل نام و شماره تماس و آدرس ایمیل شما نیست. در واقع هزاران راه برای فرمت و طراحی کارامدتر و جذابتر این کارت‌ها وجود دارد که تیم تخصصی فروشگاه گراف شنوا در این حوزه یعنی طراحی کارت ویزیت های جذاب و با کیفیت و استاندارد و صد البته بسیار قیمت مناسب درحال فعالیت میباشد خیالتان راحت باشد از کارت ویزت های ما.

طرح های بسیار زیادی در سایت موجود می باشد لطفا از همه آنها را بازدید نمایید. متشکریم.

 

برای دانلود :  کلیک کنید